REVIEWS
Review voor Kraamzorg Dotje
Angela is bij ons geweest tijdens de geboorte van onze zoon Noa in 2024 en in november 2025 tijdens de geboorte van onze dochter Noré. We hebben haar natuurlijk niet voor niks gevraagd voor een tweede keer te komen. Ik kan haar iedereen aanbevelen. De begeleiding en verzorging gaat veel verder dan standaard. Echt een prachtmens is Angela, hart van goud! Voor eeuwig dankbaar 🙂
Review voor Kraamzorg Annie
Lieve Annie,
Onze kraamzorg was Annie. Als nieuwe ouders wisten niet wat we moesten verwachten, maar wat hebben wij een vrouw met een hart van goud gehad. Ze was onwijs geduldig, zorgzaam en vooral liefdevol voor ons. Als iets niet werkte kwam ze al aan met een andere aanpak net zo lang tot het werkte, en dat voelde fijn!
Dankjewel 🙂 we gaan je missen!
Liefs,
Demy, Timothy & Nolan!
Review Sanne's kraamzorg
Lieve Sanne,
Daar was je dan weer, bijna 13 maanden later. Vorig jaar bij onze dochter Iris en nu bij onze dochter Nikki. Wat hebben wij een heerlijke kraamweek gehad en wat voelde het toch weer vertrouwd! Zo blij dat jij er weer bij kon zijn en ons kon helpen onze draai te vinden in ons gezin van 4. Even weer wat kennis opfrissen en fijne gesprekken voeren.
Super bedankt voor alles en mocht je nog is in de buurt zijn: je bent altijd welkom kanjer!
Dikke knuffel
Rick, Wendy, Iris en Nikki
Review voor Zorgzaam&Zo
Lieve Mandy,
Wat hebben wij een ontzettend fijne kraamweek gehad met jou! Je rust, geduld en fijne gesprekken maar ook zeker je humor hebben echt het verschil gemaakt voor ons!
Je hebt ons fijne en duidelijke adviezen gegeven waar we ook écht veel aan hadden/hebben! Daarnaast heb je ook zo snel een goede en vertrouwde klik gemaakt met onze oudere dochter wat ook veel heeft betekend deze fijne week!
Bedankt voor de goede zorgen!!
Liefs, Ricardo Evi Robin en Noor!
Review voor Anja's Kraamzorg
Lieve Anja,
Wat zijn we blij met jouw goede zorgen voor ons drietjes. Vanaf het eerste moment ben je betrokken geweest en hebt ons van de beste zorg voorzien! Je wist voor alle uitdagingen wel een (of meerdere!) oplossingen te verzinnen wat het tot een succes maakte. Ik weet zeker dat de borstvoeding is gelukt dankzij zou. Bedankt voor je geduld, aandacht en gezellige positiviteit.
Liefs Niene,
Steven & Manouk