REVIEWS

Review voor Kraamzorg Dotje

19 januari 2026

Angela is bij ons geweest tijdens de geboorte van onze zoon Noa in 2024 en in november 2025 tijdens de geboorte van onze dochter Noré. We hebben haar natuurlijk niet voor niks gevraagd voor een tweede keer te komen. Ik kan haar iedereen aanbevelen. De begeleiding en verzorging gaat veel verder dan standaard. Echt een prachtmens is Angela, hart van goud! Voor eeuwig dankbaar 🙂

Marieke Vos

Review voor Kraamzorg Annie

12 januari 2026

Lieve Annie,

Onze kraamzorg was Annie. Als nieuwe ouders wisten niet wat we moesten verwachten, maar wat hebben wij een vrouw met een hart van goud gehad. Ze was onwijs geduldig, zorgzaam en vooral liefdevol voor ons. Als iets niet werkte kwam ze al aan met een andere aanpak net zo lang tot het werkte, en dat voelde fijn!

Dankjewel 🙂 we gaan je missen!

Liefs,

Demy, Timothy & Nolan!

Demy Timothy

Review Sanne's kraamzorg

11 december 2025

Lieve Sanne,

Daar was je dan weer, bijna 13 maanden later. Vorig jaar bij onze dochter Iris en nu bij onze dochter Nikki. Wat hebben wij een heerlijke kraamweek gehad en wat voelde het toch weer vertrouwd! Zo blij dat jij er weer bij kon zijn en ons kon helpen onze draai te vinden in ons gezin van 4. Even weer wat kennis opfrissen en fijne gesprekken voeren.

Super bedankt voor alles en mocht je nog is in de buurt zijn: je bent altijd welkom kanjer!

Dikke knuffel

Rick, Wendy, Iris en Nikki

Rick en Wendy Werther

Review voor Zorgzaam&Zo

9 december 2025

Lieve Mandy,

Wat hebben wij een ontzettend fijne kraamweek gehad met jou! Je rust, geduld en fijne gesprekken maar ook zeker je humor hebben echt het verschil gemaakt voor ons!

Je hebt ons fijne en duidelijke adviezen gegeven waar we ook écht veel aan hadden/hebben! Daarnaast heb je ook zo snel een goede en vertrouwde klik gemaakt met onze oudere dochter wat ook veel heeft betekend deze fijne week!

Bedankt voor de goede zorgen!!

Liefs, Ricardo Evi Robin en Noor!

Evi

Review voor Anja's Kraamzorg

4 december 2025

Lieve Anja,

Wat zijn we blij met jouw goede zorgen voor ons drietjes. Vanaf het eerste moment ben je betrokken geweest en hebt ons van de beste zorg voorzien! Je wist voor alle uitdagingen wel een (of meerdere!) oplossingen te verzinnen wat het tot een succes maakte. Ik weet zeker dat de borstvoeding is gelukt dankzij zou. Bedankt voor je geduld, aandacht en gezellige positiviteit.

Liefs Niene,

Steven & Manouk

Manouk
logo hkz
logo sbb
logo_bo
BVC keurmerk
zorgkaart