REVIEWS
Review voor Kraamzorg Kleine beer
Wat een relaxte kraamtijd hebben wij gehad dankzij de goede zorgen van Antoinette. Van heerlijke ontbijtjes tot het avondeten die ze voor ons bereidde, de zorgzaamheid voor de kinderen en de gezelligheid . Ook onze dochter van 3 werd overal in betrokken en was dol enthousiast als antoinette weer voor de deur stond!
Lieve Antoinette, Nogmaals ontzettend bedankt voor al je lieve zorgen, rust en goede adviezen!
Review voor Kraamzorg Susanne
Gun iedereen zo’n kraamtijd!
Voor de 2e keer heel erg blij met Susanne!
Een fijne kraamtijd gehad dankzij haar warme liefdevolle uitstraling en verzorging.
Het gevoel overal over te kunnen praten alsof je met een vriendin kletst gaf ons een fijn gevoel.
Ook ons eerste kindje is helemaal fan van Suuuus!
Gewoon jammer dat de kraamweek weer voorbij is gevlogen
Nogmaals heel erg bedankt voor alles
Review voor Kraamzorg Dotje
Ik gun iedere vrouw een engel van een Angela.
Angela is onze kraamverzorgster geweest na de bevalling van ons eerste kindje. Best spannend allemaal. Angela heeft ons ontzettend goed geholpen en ondersteund. Haar communicatie en tips zijn liefdevol duidelijk. Dat hebben wij als zeer prettig ervaren. Ze is zorgzaam en heel betrokken met zowel je partner, de baby, met jou als moeder maar ook zeker met jou als vrouw.
Ze geeft je veel zelfvertrouwen en buitenom dat is ze echt een gezellige en lieve vrouw.
We gaan tante Angela zeker missen.
Hele dikke knuffel,
Bart, Natalka en Anna-Lou
Review voor Kraamzorg Anja
Lieve Anja,
Zoals ik op onze laatste dag samen al tegen je zei; er valt niet in woorden en cadeautjes uit te drukken hoe dankbaar wij zijn met jouw hulp, gezelligheid, adviezen en aandacht tijdens onze kraamweek. Grote broer Ties was onwijs gek op jou wat ervoor zorgde dat wij nog meer konden genieten van onze kleine Juul.
Ik ben je heel erg dankbaar voor je goede begeleiding met de borstvoeding, dankzij jouw hulp zit ik er nu met veel zelfvertrouwen bij.
We missen je gezelligheid, toetjes en uitgebreide ontbijtjes nu al!
Je bent een topper en wie weet tot ooit!
Liefs.
John, Marloes, Ties en Juul
Review voor Kraamzorg Kleine Beer
Lieve Antoinette,
Wat een fijne start!
Bedankt voor al je goede zorgen tijdens de kraamweek. Het leven van onze dochter had niet mooier kunnen beginnen.
Heel fijn hoe je onze oudste dochter bij het hele proces betrok en leuk dat je af en toe ook met haar kon spelen.
Ik vond het vooral waardevol om ‘s-ochtends de nacht te evalueren om te kijken hoe we dat makkelijker konden maken. Daar heb ik veel aan gehad. Je kalmte en rust werkten aanstekelijk en dat probeer ik nog steeds vast te houden. Heel erg bedankt voor alles! Ik zal je mooi gepresenteerde lunches nog ontzettend gaan missen.